Wednesday 20 November 2013

Bertukar dari Kimia Sintetik ke Sumber Semulajadi..VIVIX Shaklee Terhebat..

Assalamualaikum semua..

Sekarang ni memang trend orang-orang yg sudah berumur mengambil ubat-ubatan hospital secara berterusan seperti ubat jantung, darah tinggi, kencing manis, dan mcm2 lagi..tak payah tengok jauh-jauh, mak ayah kita sendiri pun kebanyakkannya mcm tu lah..asyik la usung ke hulu ke hilir bekas-bekas ubat kalau pergi ke mana2..kadang2 smpai 5, 6 jenis ubat kena makan setiap hari ikut jadual..tp apakan daya, mmg itulah lumrahnya kalau sudah ada penyakit..tiada cara lain lg selain ambil ubat dari hospital untuk tahan sakit..

Tapi..betul ke sudah tidak ada cara lain..?

Benar, memang ubat hospital ni sangat membantu dalam meredakan penyakit..tapi agak2 smpai bila kita nak tengok mak ayah kita telan ubat-ubat ni smpai penuh bahan kimia dalam badan..dan dalam jangka masa panjang akanmengalami kegagalan buah pinggang, atau kita juga nk buat benda yg sama bila sudah berumur nanti..?

Mungkin kita sudah boleh fikirkan cara lain untuk gantikan bahan2 kimia sintetik yang penuh dalam ubat2 hospital ni kepada sumber-sumber semulajadi..Bukan maksud saya untuk tidak langsung mengambil ubat hospital..tapi kalau boleh dikurangkan mungkin lebih elok untuk jangka masa panjang..Bagi yang sudah ada penyakit jangan la berhenti sesuka hati tanpa dapatkan nasihat doktor..tapi apa yang kita boleh buat untuk bantu mak dan ayah kita ialah dengan membeli supplement semulajadi untuk membantu mengurangkan penyakit mereka..in sya Allah berkat kuasa Nya mana tau lepas pengambilan supplement mereka tak perlu mengambil ubat-ubat hospital atau doktor boleh mengurangkan dos-dos ubatan..

Shaklee adalah pembekal supplement semulajadi no 1 di Amerika Syarikat..dan sekarang fenomena Shaklee ada dimana-mana. Selama tempoh 5 dekat, syarikat Shaklee telah menerajui barangan dan produk kesihatan secara semulajadi yang terulung di dunia..

Shaklee sentiasa menjamin keberkesanan produk-produk nya dengan pelaburan lebih dari USD300 juta dilaburkan dalam ujian klinikal, penyelidikan dan pembangunan.

Setelah bertahun-tahun kajian dibuat oleh Shaklee, mereka mengeluarkan satu supplement, bagi saya antara supplement yang terbaik dari ladang...apa tu???

Haaaa VIVIX la... Apa tu??

Kencing Manis

VIVIX adalah produk Shaklee yang berbentuk cecair (liquid) yang mengandugi ribuan antioxidant dalam nya..Banyak kebaikan VIVIX Shaklee yang kita boleh dapat..antaranya ialah

- Tonic ajaib anti penuaan
- Baik untuk pesakit Kencing manis (menurunkan kadar gula dalam darah)
- Kanser
- Stabilkan tekanan darah tinggi
- Masalah kelesuan
- Sakit sendi/otot ( Testimoni sendiri, selepas menggunakan VIVIX selama 1minggu, back pain yang teruk       Alhamdulilah dengan kuasaNya, saya kembali sihat)

Dan banyak lagi kelebihan dan kebaikan VIVIX Shaklee..

Sekarang ini, mak saya penghidap kencing manis dan kolestrol tinggi, juga mengambil VIVIX..

Belum smpai sebulan penggunaan gula turun ke 9 sebelum ni belas2..in sya Allah dengan pengambilan beterusan dan jika diizikan Allah mak akan bebas dari Kencing manis.in sya Allah..(Mak saya doakan mak)

Jadi apa tunggu lagi,,jom hadiahkan VIVIX Shaklee untuk orang-orang yang anda sayang..

Sempena promosi bulan November 2013, harga VIVIX terlajak murah dari harga biasa...

Hubungi saya untuk mendapatkan keterangan lanjut

vitaGreen2u   014-3262464, vitagreen2u@gmail.com




No comments:

Post a Comment