Tuesday 5 November 2013

Banyaknya Khasiat dan Kebaikan ESP Shaklee ni..!!

"eh, awak nampak muda la..makan jamu awet muda ke, hehe.." 
"wah pakcik ni, tak padan dengan umur la..nampak sihat lagi bertenaga.."
"amboi Cik Jah oii, bukan main berseri2 lagi muka awak ye, cantiknye kulit..apa awak pakai ni.."

Haaa, mesti pernah dengar kan dialog-dialog macam ni..kadang-kadang dengar macam perli je..tapi sebenarnya orang yang bertanya tu pasti benar-benar nampak perubahan pada seseorang tu, sbb tu la dia tanya macam tu kan..saya yakin, mesti ramai di luar sana yang teringin bila ditanya soalan-soalan macam ni kan..bukanlah mengharapkan puji-pujian pun, tapi tak salahkan kalau kita berusaha untuk kekal sihat dan nampak muda walaupun usia sudah lanjut..kalau masih bertenaga, apa-apa pun boleh dilakukan terutamanya untuk kita beribadat kepada Allah SWT dengan lebih sempurna, in sya Allah..

So, jom kita tengok apa ESP Shaklee ni boleh bantu ada untuk mengekalkan tenaga di samping meningkatkan tahap kesihatan kita secara menyeluruh..

Cantik dengan ESP

Energizing Soy Protein (ESP) ini merupakan salah satu produk kesihatan dan makanan tambahan keluaran Shaklee yang berasaskan kacang soya..kacang soya yang digunakan untuk penghasilan ESP ini mengandungi 'non-GMO' (non-Genetically Modified Organism) yang memilik kualiti protin yang sangat tinggi..ia juga menjamin penyediaan 9 asid amino penting yang tidak dapat dihasilkan oleh tubuh manusia dan turut mengandungi 5 sumber vitamin dan 4 sumber mineral..

Kelebihan ESP


Apa manfaat utama ESP ni..??

1) Awet muda - asid amino sangat penting untuk membina otot, kuku, rambut, darah, organ, kulit, dan lain-lain..

2) Kulit remaja - merangsang pembentukan semula kulit dan otot..di samping itu, ia mempercepatkan penyembuhan luka dan mengurangkan kesan parut..

3) Pembekal tenaga - membekalkan tenaga dengan segera dan meningkatkan sistem imun badan..

4) Baik untuk prostat - mengekang pertumbuhan dan pembiakan sel kanser..sangat baik dalam pemulihan uterus, ovari, menopaus dan pembesaran prostat..

5) Membaiki memori - meningkatkan memori, dorongan seksual dan rangsangan..

6) Membaiki pigmentasi - membaiki masalah rambut seperti beruban, rambut gugur, kedutan dan kesan tua..


Jom kita tengok apa kata mereka yang sudah pun mencuba ESP ini..


Testimoni ESP






Kita hanya berusaha, hanya Allah SWT yang menetukan segala-galanya..namun usaha itu perlulah disertakan dengan istiqamah kerana pasti akan ada ganjaran di atas apa yg kita usahakan itu, in sya Allah..

No comments:

Post a Comment